Ako vám môžeme pomôcť v ESC v SR?

  • Pomáhame spotrebiteľom pri riešení cezhraničných reklamácií a sporov s obchodníkmi z iných členských štátov EÚ, Islandu a Nórska.
  • Poskytujeme informácie a poradenstvo o vašich právach.
  • Naše služby sú bezplatné.
  • Nezaoberáme sa riešením vnútroštátnych reklamácií a sporov v rámci Slovenska.
  • Nevieme vám pomôcť pri problémoch s obchodníkmi z 3. krajín (USA, Čína, Turecko).

Bližšie informácie o sieti európskych spotrebiteľských centier ECC-Net.

Hľadáte riešenie problému?

Najskôr skúste pohľadať riešenie vášho problému v najčastejších otázkach, možno sme už niekomu s podobným problémom poradili.

Zmeny prezentovania ponúk na Booking.com uľahčia spotrebiteľovi porovnávanie cien

Po prerokovaní Európskej komisie a spotrebiteľských orgánov sa spoločnosť Booking.com zaviazala podľa dostupných možností pozmeniť a prispôsobiť zobrazenie svojich ponúk na základe …
Zobraziť článok

Odporúčania pre nakupujúcich z www.huglo.sk

V posledných týždňoch sa na nás obrátilo množstvo spotrebiteľov, ktorí si zakúpili rôzne výrobky z e-shopu www.huglo.sk.  Tento e-shop podľa všeobecných obchodných …
Zobraziť článok

Riziká internetovej zoznamky

S blížiacim sa sviatkom zamilovaných vzrástol záujem o vytvorenie členstva na internetovej zoznamke. Okrem novej lásky tam spotrebitelia môžu nájsť aj finančné …
Zobraziť článok

Odškodnenie v prípade straty, oneskorenia alebo poškodenia batožiny takmer 1600 EUR

Cestujúci v leteckej doprave majú možnosť uplatniť si vyššie sumy v prípade straty, oneskorenia alebo poškodenia batožiny. Nová výška maximálneho odškodnenia …
Zobraziť článok