Menu

  • Nákupy online
  • Práva cestujúcich
  • Cezhraničné nákupy v EU
  • Reklamácie
  • Ďalšie oblasti
  • Často kladené otázky
  • Podanie sťažnosti
  • Ako sme pomohli
  • O nás
  • Náš tím
  • Kontakty

Rýchly kontakt

Európske spotrebiteľské centrum v SR
Mlynské nivy 44/a
827 15 Bratislava
Slovenská republika

Tel.: +421 905 528 477
e-mail: ECCNET-SK@ec.europa.eu

Logo Európske spotrebiteľské centrum v Slovenskej republike
Podať sťažnosť
  • Slovenčina
  • English
  • Hlavná stránka
  • •
  • Témy
  • •
  • Reklamácie

Reklamácie
    • Reklamácie tovaru kúpeného v EÚ
    • Reklamácie tovaru kúpeného v SR

Vybavenie reklamácie po 12 mesiacoch od kúpy

Po 12 mesiacoch od zakúpenia výrobku môže predávajúci zamietnuť reklamáciu aj bez poskytnutia odborného posúdenia. V takom prípade si môžete nechať …
Zobraziť článok

Vybavenie reklamácie do 12 mesiacov od kúpy

Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu do 12 mesiacov od kúpy, predávajúci ju môže zamietnuť iba na základe odborného posúdenia, ktoré si …
Zobraziť článok

Vybavenie reklamácie na Slovensku

Nákupy, či už v obchode alebo na internete, patria k našim každodenným činnostiam. Viete však, aké sú vaše práva spotrebiteľa, keď sa …
Zobraziť článok

Akým spôsobom môžu vybaviť moju reklamáciu?

Spôsob vybavenia reklamácie závisí od typu vady na výrobku. Ak je vada odstrániteľná môžete si vybrať medzi opravou alebo výmenou, …
Zobraziť článok

Najčítanejšie články

Vybavenie reklamácie po 12 mesiacoch od kúpy

Po 12 mesiacoch od zakúpenia výrobku môže predávajúci zamietnuť reklamáciu aj bez poskytnutia odborného posúdenia. V takom prípade si môžete nechať …
Zobraziť článok

Vybavenie reklamácie na Slovensku

Nákupy, či už v obchode alebo na internete, patria k našim každodenným činnostiam. Viete však, aké sú vaše práva spotrebiteľa, keď sa …
Zobraziť článok

Vybavenie reklamácie do 12 mesiacov od kúpy

Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu do 12 mesiacov od kúpy, predávajúci ju môže zamietnuť iba na základe odborného posúdenia, ktoré si …
Zobraziť článok

Súvisiace otázky

  • Alternatívne riešenie sporov
  • Aká je záruka na vymenenú vec / súčiastku?
  • Aká je lehota na vybavenie reklamácie?
  • Na čo mám pri reklamácii nárok?
  • Kto uhrádza náklady na dopravu pri reklamovaní tovaru kúpeného cez internet?

Užitočné odkazy

  • BEUC
  • Blog ESC v SR
  • ECC-Net
  • Ministerstvo hospodárstva SR
  • Slovenská obchodná inšpekcia
  • Consumer Classroom – nástroj pre on-line vzdelávanie spotrebiteľov

Spotrebiteľské témy

  • Nákupy online
  • Práva cestujúcich
  • Cezhraničné nákupy v EU
  • Reklamácie
  • Ďalšie oblasti

Informácie

  • Často kladené otázky
  • Podanie sťažnosti
  • Ako sme pomohli
  • Ochrana osobných údajov
  • Vyhlásenie o odmietnutí zodpovednosti
  • Súbory cookie
  • facebook.com/ESCvSR/
  • instagram.com/europskyspotrebitel.sk

Toto webové sídlo je súčasťou akcie č. 670692 – ECC-NET SK FPA, ktorá je financovaná v rámci grantu z Európskeho programu pre spotrebiteľov (2014 – 2020) - akcia Európske spotrebiteľské centrá.

Copyright © 2023 • Európske spotrebiteľské centrum v Slovenskej republike
Pomáhame a radíme európskym spotrebiteľom.
Made by treo

Táto webová stránka používa súbory cookies na zlepšenie funkcií prehliadania. Viac