Aktuálne témy Zobraziť ďalšie články

Na čo si dať pozor pri rezervácii letnej dovolenky
Prichádza leto a čas dovoleniek. Keďže pandémia je na ústupe a dovolenkové destinácie uvoľňujú pravidlá na úroveň pred pandémiou, možno predpokladať, …
Zobraziť článok

Dňa 15. marca si pripomíname Svetový deň práv spotrebiteľov: Najlepšie aktivity zamerané na dosiahnutie ekologickej udržateľnosti z celej Európy
Európa si stanovila za cieľ dosiahnuť do roku 2050 klimatickú neutralitu a stať sa tak prvým klimaticky neutrálnym kontinentom na …
Zobraziť článok

Sviatok sv. Valentína: Ako neprísť o svoje peniaze
Nápadov na Valentínske darčeky, počnúc personalizovanými šperkami až po krabičky s prekvapeniami, je plný internet. Aj pri nakupovaní z lásky je však …
Zobraziť článok

Lyžovačka v Európe
Lyžiarska sezóna prebieha a mnohí Slováci sú pripravení vyraziť na zasnežené svahy nielen na Slovensku. Pandémia COVID-19 však v európskych …
Zobraziť článok
Ako vám môžeme pomôcť v ESC v SR?
- Pomáhame spotrebiteľom pri riešení cezhraničných reklamácií a sporov s obchodníkmi z iných členských štátov EÚ, Islandu a Nórska.
- Poskytujeme informácie a poradenstvo o vašich právach.
- Naše služby sú bezplatné.
- Nezaoberáme sa riešením vnútroštátnych reklamácií a sporov v rámci Slovenska.
- Nevieme vám pomôcť pri problémoch s obchodníkmi z 3. krajín (USA, Čína, Turecko).
Bližšie informácie o sieti európskych spotrebiteľských centier ECC-Net.
Ako sme pomohli
Hľadáte riešenie problému?
Najskôr skúste pohľadať riešenie vášho problému v najčastejších otázkach, možno sme už niekomu s podobným problémom poradili.
Koronavírus: Aktuálne otázky a odpovede
- Zrušili mi let. Mám právo na kompenzáciu zaplateného ubytovania, či rezervovaného auta v cieľovej destinácii?
- Mám zakúpený zájazd s termínom začatia o niekoľko mesiacov. Mám obavy z cestovania. Aké sú moje možnosti?
- Mám zakúpený zájazd s termínom začatia o niekoľko mesiacov. Je možné využiť bezplatné storno?
- O týždeň mám ísť na zájazd. Musím vycestovať?