Aktuálne témy   Zobraziť ďalšie články

Ilustracny obrazok

Riešenie problémov so spoločnosťou Gigastore.sk: Užitočné rady pre spotrebiteľov

Internetový obchod www.gigastore.sk je zaradený do zoznamu najrizikovejších obchodov z pohľadu Slovenskej obchodnej inšpekcie. Za posledných 6 mesiacov sa aj na …
Zobraziť článok

Ilustračný obrázok k článku Ako riešiť problémy so spoločnosťou Wizz Air: Praktické tipy pre spotrebiteľov

Ako riešiť problémy so spoločnosťou Wizz Air: Praktické tipy pre spotrebiteľov

Počnúc letom 2022 nie je možné riešiť prípady mimosúdnou cestou proti leteckej spoločnosti Wizzair v rámci siete ECC-Net, nakoľko Európske …
Zobraziť článok

Deň Európy: Sieť ECC-Net pomohla získať späť spotrebiteľom 10 miliónov eur

Ako získam späť svoje peniaze, ak francúzska letecká spoločnosť zruší let? Čo ak mi bude odopretý vstup na koncert v …
Zobraziť článok

Den Zeme Ilustracny obrazok

Deň Zeme a ekologická udržateľnosť výrobkov: Ako spoznať, že nejde len o zavádzajúcu reklamu

Pri príležitosti Dňa Zeme, ktorý si pripomíname každoročne 22. apríla, a  ktorého zámerom je zvyšovať povedomie ľudí o potrebe ochrany prírody …
Zobraziť článok

Ako vám môžeme pomôcť v ESC v SR?

  • Pomáhame spotrebiteľom pri riešení cezhraničných reklamácií a sporov s obchodníkmi z iných členských štátov EÚ, Islandu a Nórska.
  • Poskytujeme informácie a poradenstvo o vašich právach.
  • Naše služby sú bezplatné.
  • Nezaoberáme sa riešením vnútroštátnych reklamácií a sporov v rámci Slovenska.
  • Nevieme vám pomôcť pri problémoch s obchodníkmi z 3. krajín (USA, Čína, Turecko).

Bližšie informácie o sieti európskych spotrebiteľských centier ECC-Net.