Aktuálne témy Zobraziť ďalšie články

Riešenie problémov so spoločnosťou Gigastore.sk: Užitočné rady pre spotrebiteľov
Internetový obchod www.gigastore.sk je zaradený do zoznamu najrizikovejších obchodov z pohľadu Slovenskej obchodnej inšpekcie. Za posledných 6 mesiacov sa aj na …
Zobraziť článok

Ako riešiť problémy so spoločnosťou Wizz Air: Praktické tipy pre spotrebiteľov
Počnúc letom 2022 nie je možné riešiť prípady mimosúdnou cestou proti leteckej spoločnosti Wizzair v rámci siete ECC-Net, nakoľko Európske …
Zobraziť článok

Deň Európy: Sieť ECC-Net pomohla získať späť spotrebiteľom 10 miliónov eur
Ako získam späť svoje peniaze, ak francúzska letecká spoločnosť zruší let? Čo ak mi bude odopretý vstup na koncert v …
Zobraziť článok

Deň Zeme a ekologická udržateľnosť výrobkov: Ako spoznať, že nejde len o zavádzajúcu reklamu
Pri príležitosti Dňa Zeme, ktorý si pripomíname každoročne 22. apríla, a ktorého zámerom je zvyšovať povedomie ľudí o potrebe ochrany prírody …
Zobraziť článok
Ako vám môžeme pomôcť v ESC v SR?
- Pomáhame spotrebiteľom pri riešení cezhraničných reklamácií a sporov s obchodníkmi z iných členských štátov EÚ, Islandu a Nórska.
- Poskytujeme informácie a poradenstvo o vašich právach.
- Naše služby sú bezplatné.
- Nezaoberáme sa riešením vnútroštátnych reklamácií a sporov v rámci Slovenska.
- Nevieme vám pomôcť pri problémoch s obchodníkmi z 3. krajín (USA, Čína, Turecko).
Bližšie informácie o sieti európskych spotrebiteľských centier ECC-Net.
Ako sme pomohli
- Reklamácia prémiovej kanvice na čaj
- Meškanie letu – nebolo možné dostať sa do hotela
- Zrušenie letu – zložitá cesta k spravodlivosti
- Odmietla voucher za zrušený let
- Peniaze za letenky dostali späť
- Autobusom z Viedne do Bratislavy za 200 euro
- Zadržiavanie platby pri odstúpení od zmluvy
- Reklamácia nekvalitného záhradného domčeka
Hľadáte riešenie problému?
Najskôr skúste pohľadať riešenie vášho problému v najčastejších otázkach, možno sme už niekomu s podobným problémom poradili.
Koronavírus: Aktuálne otázky a odpovede
- Zrušili mi let. Mám právo na kompenzáciu zaplateného ubytovania, či rezervovaného auta v cieľovej destinácii?
- Mám zakúpený zájazd s termínom začatia o niekoľko mesiacov. Mám obavy z cestovania. Aké sú moje možnosti?
- Mám zakúpený zájazd s termínom začatia o niekoľko mesiacov. Je možné využiť bezplatné storno?
- O týždeň mám ísť na zájazd. Musím vycestovať?