Menu

  • Nákupy online
  • Práva cestujúcich
  • Cezhraničné nákupy v EU
  • Reklamácie
  • Ďalšie oblasti
  • Často kladené otázky
  • Podanie sťažnosti
  • Ako sme pomohli
  • O nás
  • Náš tím
  • Kontakty

Rýchly kontakt

Európske spotrebiteľské centrum v SR
Mlynské nivy 44/a
827 15 Bratislava
Slovenská republika

Tel.: +421 905 528 477
e-mail: ECCNET-SK@ec.europa.eu

Logo Európske spotrebiteľské centrum v Slovenskej republike
Podať sťažnosť
  • Slovenčina
  • English
  • Hlavná stránka
  • •
  • Témy
  • •
  • Práva cestujúcich
  • •
  • Autobusová doprava

Autobusová doprava
    • ←  Práva cestujúcich
    • Autobusová doprava
    • Letecká doprava
    • Železničná doprava

Ako reklamovať porušenie vašich práv?

Ak sa domnievate, že vaše práva neboli rešpektované, môžete podať sťažnosť dopravcovi do 3 mesiacov od dátumu, kedy uvedená udalosť nastala. Dopravca …
Zobraziť článok

Práva cestujúcich pri cestách na vzdialenosť viac ako 250 km

V prípade, že dôjde k zrušeniu vášho diaľkového spoja (na vzdialenosť väčšiu ako 250 km), na ktorý ste mali rezervovaný lístok, …
Zobraziť článok

Práva cestujúcich pri cestovaní autobusmi v EÚ

Vaše základné práva pri cestovaní diaľkovými autobusmi v EÚ a rad povinností pre autobusové a autokarové spoločnosti a správcov autobusových …
Zobraziť článok

Najčítanejšie články

Vaše práva pri meškaní alebo zrušení medzinárodného vlaku

Akonáhle sa dá predvídať minimálne jednohodinové meškanie, máte možnosť vybrať si medzi: Úhradou plnej ceny cestovného lístka alebo jeho časti …
Zobraziť článok

Aké sú vaše základné práva spoločné pre všetky členské štáty?

  Právo na informácie Vzhľadom na to, že práva nemajú význam, ak si ich cestujúci nie sú vedomí a nevedia, …
Zobraziť článok

Práva cestujúcich v železničnej doprave

Pokiaľ cestujete medzinárodným vlakom v rámci EÚ, vaše práva  práva cestujúcich v železničnej doprave vychádzajú z nariadenia č. 1371/2007/ES o právach …
Zobraziť článok

Súvisiace otázky

  • Alternatívne riešenie sporov
  • Mám právo na náhradu ak vlak mešká alebo bol zrušený?
  • Na stanici som zistil, že (medzinárodný) vlak má meškanie 2,5 hodiny. Aké sú moje práva?
  • Môj vlak mešká 50 minút. Aké mám práva?
  • Železničná spoločnosť porušila moje práva, ako postupovať pri reklamácii?

Užitočné odkazy

  • BEUC
  • Blog ESC v SR
  • ECC-Net
  • Ministerstvo hospodárstva SR
  • Slovenská obchodná inšpekcia
  • Consumer Classroom – nástroj pre on-line vzdelávanie spotrebiteľov

Spotrebiteľské témy

  • Nákupy online
  • Práva cestujúcich
  • Cezhraničné nákupy v EU
  • Reklamácie
  • Ďalšie oblasti

Informácie

  • Často kladené otázky
  • Podanie sťažnosti
  • Ako sme pomohli
  • Ochrana osobných údajov
  • Vyhlásenie o odmietnutí zodpovednosti
  • Súbory cookie
  • facebook.com/ESCvSR/
  • instagram.com/europskyspotrebitel.sk

Toto webové sídlo je súčasťou akcie č. 670692 – ECC-NET SK FPA, ktorá je financovaná v rámci grantu z Európskeho programu pre spotrebiteľov (2014 – 2020) - akcia Európske spotrebiteľské centrá.

Copyright © 2023 • Európske spotrebiteľské centrum v Slovenskej republike
Pomáhame a radíme európskym spotrebiteľom.
Made by treo

Táto webová stránka používa súbory cookies na zlepšenie funkcií prehliadania. Viac