Pani Vanda z Maďarska si z maďarského eshopu prevádzkovaného slovenskou firmou objednala sedačku a dve kreslá. Po doručení objednávky bola nepríjemne prekvapená zistením, že sedacia časť na sedačke bola nižšie ako na kreslách. Po premeraní výrobku a porovnaní rozmerov na e-shope predávajúceho nadobudla presvedčenie hraničiace s istotou, že dodaný tovar nezodpovedá popisu. Spotrebiteľka v telefonickom rozhovore požiadala predávajúceho o výmenu, no povedali jej, že to nie je možné a snažili sa pani Vandu presvedčiť, že si pomýlila výšku gauča s jeho hĺbkou. Hľadala pomoc všade a dostala sa aj na stránky Európskeho spotrebiteľského centra v Maďarsku.
Na prijatie a riešenie prípadu v rámci siete Európskych spotrebiteľských centier ECC-Net potrebujeme mať kompletné podklady. Keďže Európske spotrebiteľské centrum Maďarsko zistilo, že pani Vanda porušenie svojich spotrebiteľských práv dostatočne podložil. Po splnení uvedených podmienok a doplnení podania nám zaslali maďarskí kolegovia prípad na riešenie.
Po tom ako sme kontaktovali obchodníka, ten nás ubezpečil, že ku pani Vanea vyšle svojich technikov, ktorí výrobok premerajú. Po 2 mesiacoch konečne technikov vyslali a meraním bolo zistené, že spotrebiteľka si nepomýlila výšku s hĺbkou a výškový rozdiel sedačky oproti deklarovaným rozmerom bol 5 cm. Obchodník nakoniec sedačku do 3 dní vymenil. Po tom, ako nám pani Vanda potvrdila výmenu sedačky za nový kus so správnymi rozmermi sme jej prípad uzavreli.