Jenni zo Švédska si v novembri cez švédsky e-shop prevádzkovaný slovenským obchodníkom objednala okuliare, zaplatila kúpnu cenu, no tovar jej neprišiel. Na objednávku zabudla a až po niekoľkých dňoch si na okuliare spomenula. Na svojom konte v systéme e-shopu zistila, že jej zásielka bola dodaná. Ďalším zisťovaním v dopravnej spoločnosti Jenni zistila, že zásielka sa zrejme stratila.
E-shop na jej otázky nereagoval. Jenni sa obrátila na ESC Švédsko, doložila podklady v švédčine, ktoré podľa švédskych kolegov preukazovali jej nárok.
Po tom ako sme o tomto probléme oboznámili prevádzkovateľa e-shopu, odpísal nám, že ich postup zákazníčky veľmi prekvapil, a to najmä preto, že Jenni sa ozvala až po niekoľkých mesiacoch. Ďalej uviedli, že podľa nich je situácia úplne iná. Balík vraj doručili kuriérom na určenú adresu, ktorú zadala Jenni. Od kuriéra dostali potvrdenie, že balík bol prevzatý, a preto objednávku považovali za vybavenú. Každopádne išlo o seriózneho obchodníka, keďže sa s Jenni spojili, vysvetlili jej situáciu, aby si očistili meno a v rámci prejavu dobrej vôle jej vrátili kúpnu cenu.