Pán Vincent s partiou navštívil Varšavu a cez internet si vo veľkom predstihu objednával ubytovanie pre 4 osoby. Žiaľ komunikácia medzi portálom a ubytovacím zariadením neprebehla, a teda museli na ceste opakovane telefonicky kontaktovať portál a požiadať o nájdenie iného ubytovania .
Portál im náhradné ubytovanie našiel a telefonickú objednávku akceptoval s tým, že na hoteli o situácii vedia. Po príchode do hotela na recepcii o nich vedeli, no požiadali ich o kreditnú kartu kvôli zábezpeke. „Ubytovali nás všetkých na jednej veľkej izbe, čo nám v princípe nevadilo. Bral som to, že je všetko v poriadku.“
Po návrate z Poľska Vincent zistil, že za ubytovanie bola z kreditnej karty stiahnutá ďalšia platba. „Teda hotel mi stiahol 1 x platbu za dve 2-posteľové izby na 2 noci ako bolo objednane cez portál a následne spolucestujúcemu stiahol za jednu veľkú 5-posteľovú izbu, kde sme boli skutočne ubytovaní na 2 noci.“
Okamžite to riešil cez banku. Negatívny výsledok mu bol oznámený až po 3 mesiacoch, no na výpise z kreditnej karty bolo uvedené, že peniaze boli alokované ešte pred ich príchodom do hotela.
Doporučeným listom a e-mailom kontaktoval priamo hotel, no takáto komunikácia ostala bez odozvy. Následne sa im pomocou poľsky hovoriacej osoby podarilo spojiť s hotelom, vymenili si niekoľko e-mailov a komunikácia zo strany hotela skončila, no potom ako prípad zadal na riešenie sieti európskych spotrebiteľských centier ECC-Net stačili dva e-maily od ESC Poľsko a 1,5 mesiaca a hotel zrazu poslal informáciu o tom, že platbu vracajú. Pár dní nato prišla spotrebiteľovi SMS potvrdzujúca vrátenie sumy za ubytovanie.