Podľa informácií, na ktoré nás upozornilo Európske spotrebiteľské centrum Nemecko sa spotrebiteľom, ktorí sú v prípade prihlásenia pohľadávky v konkurznom konaní AirBerlin veriteľmi stalo, že listy s ich prihláseniami pohľadávok do konkurzného konania sa vrátili späť ako neprevzaté v odbernej lehote.
Správca nezvláda nápor poštových zásielok
Správca na svojej stránke uvádza, že z dôvodu enormného počtu veriteľov ho nemajú veritelia kontaktovať, ale zvolil opačný postup – on bude kontaktovať veriteľov zaslaním emailu s informáciami a formulárom na uplatnenie pohľadávok.
V prípade, že do konca roka nedostanete e-mail od správcu, odporúčame vám uplatniť si uplatniť svoju pohľadávku v januári 2018 vyplnením formulára, ktorý je potrebné vytlačiť a zaslať správcovi.
Viac informácií nájdete v nemeckom jazyku.
Odporúčame počkať do konca roka a v prípade, že Vám email od správcu nepríde, postupovať ako je vyššie uvedené.
Konkurznému konaniu leteckého dopravcu, ako aj postupu, ktorým je možné žiadať o odškodnenie sme sa venovali v novembrovom článku.
Odporúčané články
Deň bezpečného internetu – výzva pre influencerov
Deň bezpečného internetu – 6. február 2024, ktorý je zameraný na propagáciu online bezpečnosti a zodpovedného používania internetu, je skvelou …
Zobraziť článok
Zasielanie neobjednaných balíkov na dobierku
Dobierkoví podvodníci čakajú kto sa nachytá a zaplatí za balík, ktorý si neobjednal. Stavili najmä na to, že mnohí ľudia …
Zobraziť článok
Európske spotrebiteľské centrum v SR v roku 2023
Rok 2023 bol pre nás plný skvelých aktivít a projektov, ktoré sa zamerali na zlepšenie povedomia spotrebiteľov a boj proti …
Zobraziť článok