Chorvátsky spotrebiteľ si cez e-shop, ktorý prevádzkuje slovenská spoločnosť, kúpil slnečné okuliare. Okuliare si vyskúšal a následne na ďalší deň po doručení sa ich rozhodol vrátiť. Pri nákupe cez internet má spotrebiteľ právo na vrátenie zásielky do 14 dní.
Spotrebiteľ výrobok zaslal predávajúcemu ako doporučený balík. Podľa sledovania zásielky zistil, že tovar bol predávajúcemu doručený, no predávajúci sa nemal k vráteniu platby.
Spotrebiteľ skúšal situáciu riešiť niekoľko mesiacov individuálne, no neúspešne.
Až po čase sa k tejto záležitosti vrátil a kontaktoval sieť ECC-Net. Po doručení prípadu sme kontaktovali predávajúceho, ktorý prípad preveril, peniaze vrátil a za komplikácie sa spotrebiteľovi ospravedlnil. Ako dôvod zadržania platby predávajúci uviedol, že zásielka sa stratila v ich sklade.