Na vaše žiadosti o nápravu neprichádza reakcia a máte pocit, že neostáva vám už nič iné ako sa zmieriť s tým, že vaše peniaze ste investovali do nefunkčného výrobku? Od februára už nemusíte visieť na mobile, mailovej schránke či stáť pred domom a očakávať poštára dúfajúc, že prinesie list od predávajúceho s riešením vzniknutej situácie. Je tu totiž nový zákon, ktorý vám dáva možnosť obrátiť sa so svojim spotrebiteľským problémom aj na subjekt alternatívneho riešenia sporu – subjekt ARS, ktorý sa zákonnými postupmi pokúsi vyriešiť váš spor s predávajúcim mimosúdnou cestou. Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov predstavuje rýchlejší a menej nákladný variant oproti súdnemu konaniu či mediácii. Prečítajte si viac na našom blogu.
Odporúčané články
Deň bezpečného internetu – výzva pre influencerov
Deň bezpečného internetu – 6. február 2024, ktorý je zameraný na propagáciu online bezpečnosti a zodpovedného používania internetu, je skvelou …
Zobraziť článok
Zasielanie neobjednaných balíkov na dobierku
Dobierkoví podvodníci čakajú kto sa nachytá a zaplatí za balík, ktorý si neobjednal. Stavili najmä na to, že mnohí ľudia …
Zobraziť článok
Európske spotrebiteľské centrum v SR v roku 2023
Rok 2023 bol pre nás plný skvelých aktivít a projektov, ktoré sa zamerali na zlepšenie povedomia spotrebiteľov a boj proti …
Zobraziť článok