V roku 2015 sa na sieť ECC-Net obrátil väčší počet spotrebiteľov, ktorí sa pri on-line rezervácii leteniek, ubytovania, ale aj prenájme automobilov stretli s tým, že inzerovaná cena cestovných služieb nezodpovedala tomu čo v konečnom dôsledku mali zaplatiť. Ak ste sa tiež stretli s takouto praktikou, neváhajte a podeľte sa s nami o Vaše skúsenosti vyplnením krátkeho dotazníka! Dotazník zaberie minútu z Vášho času! Vaše cenné skúsenosti nám pomôžu zmapovať rozsah fenoménu navyšovania cien pri on-line rezervácii cestovných služieb, ktoré je v rozpore s európskym právom. Pre udržanie dobrého fungovania jednotného trhu, zlepšenie spotrebiteľských práv a zvýšenie právneho povedomia európskych spotrebiteľov sa nám zdá nevyhnutné preskúmať praktiky, s ktorými sa pri rezervácii cestovných služieb na jednotnom európskom digitálnom trhu môžete stretnúť aj Vy.
Odporúčané články
Deň bezpečného internetu – výzva pre influencerov
Deň bezpečného internetu – 6. február 2024, ktorý je zameraný na propagáciu online bezpečnosti a zodpovedného používania internetu, je skvelou …
Zobraziť článok
Zasielanie neobjednaných balíkov na dobierku
Dobierkoví podvodníci čakajú kto sa nachytá a zaplatí za balík, ktorý si neobjednal. Stavili najmä na to, že mnohí ľudia …
Zobraziť článok
Európske spotrebiteľské centrum v SR v roku 2023
Rok 2023 bol pre nás plný skvelých aktivít a projektov, ktoré sa zamerali na zlepšenie povedomia spotrebiteľov a boj proti …
Zobraziť článok