Menu

  • Nákupy online
  • Práva cestujúcich
  • Cezhraničné nákupy v EU
  • Reklamácie
  • Ďalšie oblasti
  • Často kladené otázky
  • Podanie sťažnosti
  • Ako sme pomohli
  • O nás
  • Náš tím
  • Kontakty

Rýchly kontakt

Európske spotrebiteľské centrum v SR
Mlynské nivy 44/a
827 15 Bratislava
Slovenská republika

Tel.: +421 905 528 477
e-mail: ECCNET-SK@ec.europa.eu

Logo Európske spotrebiteľské centrum v Slovenskej republike
Podať sťažnosť
  • Slovenčina
  • English
  • Hlavná stránka
  • •
  • Témy
  • •
  • Ďalšie oblasti
  • •
  • Publikácie

Publikácie
    • ←  Ďalšie oblasti
    • Iné možnosti riešenia sporov
    • Prenájom áut
    • Publikácie
      • Ostatné publikácie
      • Správy zo spoločných výskumných projektov siete ECC-Net
      • Výročné správy siete európskych spotrebiteľských centier ECC-Net
    • Vzdelávacie semináre
    • Zájazdy

Brožúra „Safer Streaming“

Streamovacie služby sa tešia v súčastnosti veľkej obľube.  O tom na čo si dať pozor sa dočítate v informačnej brožúre: …
Zobraziť článok

Brožúra s najčastejšími otázkami v ochrane spotrebiteľa

V roku 2017 sme pre vás pripravili informačný materiál – brožúru s najčastejšími otázkami v oblasti ochrany spotrebiteľa, tzv. FAQ. Otázky …
Zobraziť článok

Desiate výročie siete ECC- Net: Výročná správa za roky 2005-2014

Sieť Európskych spotrebiteľských centier ECC-Net (ďalej len „sieť ESC“) počas desiatich rokov svojej existencie zaznamenala viac ako 650 000 kontaktov …
Zobraziť článok

Výročná správa siete ECC-NET za rok 2013

Publikácia obsahuje prehľad  hlavných výsledkov a aktivít siete európskych spotrebiteľských centier ECC-Net v roku 2013 a poukazuje na niektoré z problémy, identifikované európskymi spotrebiteľskými …
Zobraziť článok

Výročná správa siete ECC-NET za rok 2012

Publikácia obsahuje prehľad  hlavných výsledkov a aktivít siete európskych spotrebiteľských centier ECC-Net v roku 2012 a poukazuje na niektoré z problémy, identifikované európskymi spotrebiteľskými …
Zobraziť článok

Výročná správa siete ECC-NET za rok 2011

Publikácia obsahuje prehľad  hlavných výsledkov a aktivít siete európskych spotrebiteľských centier ECC-Net v roku 2011 a poukazuje na niektoré z problémy, identifikované európskymi spotrebiteľskými …
Zobraziť článok
1 2 Ďalej »

Najčítanejšie články

9 tipov ako sa vyhnúť zavádzajúcim praktikám pri výbere dovolenky on-line

Každý rok sa na sieť ECC-Net obráti viac ako 25 000 spotrebiteľov, ktorí majú problémy súvisiace s on-line rezerváciami dovolenkových služieb, preto vám prinášame niekoľko tipov ako sa vyhnúť zavádzajúcim praktikám pri výbere dovolenky.

Tipy pre on-line rezervačné portály: Vyhnite sa zbytočným nedorozumeniam a nespokojným zákazníkom

Ak vám nie sú vaši zákazníci ľahostajní, pripravili sme niekoľko jednoduchých odporúčaní. Vystúpte z davu a buďte príkladom pre vašu konkurenciu!

Európske konanie vo veciach s nízkou hodnotou sporu

Predstavuje váš nárok najviac 5 000 eur? Ak áno, mali by ste uvažovať o využití európskeho konania vo veciach s nízkou hodnotou sporu. …
Zobraziť článok

Užitočné odkazy

  • BEUC
  • Blog ESC v SR
  • ECC-Net
  • Ministerstvo hospodárstva SR
  • Slovenská obchodná inšpekcia
  • Consumer Classroom – nástroj pre on-line vzdelávanie spotrebiteľov

Spotrebiteľské témy

  • Nákupy online
  • Práva cestujúcich
  • Cezhraničné nákupy v EU
  • Reklamácie
  • Ďalšie oblasti

Informácie

  • Často kladené otázky
  • Podanie sťažnosti
  • Ako sme pomohli
  • Ochrana osobných údajov
  • Vyhlásenie o odmietnutí zodpovednosti
  • Súbory cookie
  • facebook.com/ESCvSR/
  • instagram.com/europskyspotrebitel.sk

Toto webové sídlo je súčasťou akcie č. 670692 – ECC-NET SK FPA, ktorá je financovaná v rámci grantu z Európskeho programu pre spotrebiteľov (2014 – 2020) - akcia Európske spotrebiteľské centrá.

Copyright © 2023 • Európske spotrebiteľské centrum v Slovenskej republike
Pomáhame a radíme európskym spotrebiteľom.
Made by treo

Táto webová stránka používa súbory cookies na zlepšenie funkcií prehliadania. Viac