Publikácia obsahuje prehľad hlavných výsledkov a aktivít siete európskych spotrebiteľských centier ECC-Net v roku 2011 a poukazuje na niektoré z problémy, identifikované európskymi spotrebiteľskými centrami, s ktorými sa spotrebitelia pri cezhraničnom nakupovaní stretávali najčastejšie.
Výročná správa siete európskych spotrebiteľských centier ECC-NET za rok 2011
Odporúčané články
V Európskom spotrebiteľskom centre v SR sa snažíme zvyšovať povedomie o ochrane spotrebiteľa priamo na školách. Mladí ľudia patria medzi …
Zobraziť článok
Streamovacie služby sa tešia v súčastnosti veľkej obľube. O tom na čo si dať pozor sa dočítate v informačnej brožúre: …
Zobraziť článok
V roku 2017 sme pre vás pripravili informačný materiál – brožúru s najčastejšími otázkami v oblasti ochrany spotrebiteľa, tzv. FAQ. Otázky …
Zobraziť článok