Ako si môžem dohodnúť termín vzdelávacieho semináru?
Napíšte nám správu na facebooku alebo na ECCNET-SK@ec.europa.eu.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Popíšte nám svoj problém!
Napíšte nám správu na facebooku alebo na ECCNET-SK@ec.europa.eu.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Popíšte nám svoj problém!
Program vzdelávacích seminárov pozostáva z viacerých tematických okruhov, ktoré sú prednášanou problematikou prispôsobené zúčastnenej skupine. Účastníci vzdelávacieho seminára sú oboznámení s definíciou spotrebiteľa a predávajúceho a so vznikom spotrebiteľskej zmluvy. Ďalej sú na vzdelávacom seminári prezentované nekalé obchodné praktiky, ktoré sú priblížené na praktických príkladoch z praxe. Účastníci spotrebiteľsko-vzdelávacích seminárov sú tiež oboznámení s povinnosťami predávajúcich pri predaji prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie a mimo prevádzkových priestorov podľa zákona č. 102/2014 Z. z. o predaji na diaľku a mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení neskorších predpisov a tiež s povinnosťami predávajúcich v rámci reklamačného konania podľa zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov. V závere seminára sú účastníkom predstavené možnosti riešenia problémov, ktoré môžu vzniknúť pri nerešpektovaní povinností zo strany predávajúcich.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Popíšte nám svoj problém!
Vzdelávacie semináre sú úplne zadarmo.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Popíšte nám svoj problém!
Prídeme priamo k vám. Radi zavítame na vašu strednú školu, do vášho denného centra či priamo do firmy.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Popíšte nám svoj problém!
Vzdelávacie semináre organizujeme pre študentov stredných škôl, seniorov a pre zamestnancov spoločností, ktorí by mali ovládať právne normy na ochranu spotrebiteľa z hľadiska ich pracovného zaradenia. Témy seminárov, ako aj príklady z praxe, sú prispôsobené zúčastnenej skupine.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Popíšte nám svoj problém!
Európske spotrebiteľské centrum v SR bolo určené ako národné kontaktné miesto pre Platformu riešenia sporov online. Našou úlohou je:
Môžete na nás obrátiť v akejkoľvek fáze postupu. Odošlite správu prostredníctvom Platformy riešenia sporov online alebo nás kontaktujte e-mailom či telefonicky.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Popíšte nám svoj problém!