Európske spotrebiteľské centrum v SR je národné kontaktné miesto pre Platformu riešenia sporov online. Čo to znamená?
Európske spotrebiteľské centrum v SR bolo určené ako národné kontaktné miesto pre Platformu riešenia sporov online. Našou úlohou je:
- vysvetliť, ako funguje webové Platforma riešenia sporov online,
- objasniť, čo je úlohou subjektov riešenia sporov,
- pomôcť s komunikáciou s obchodníkom/subjektom riešenia sporov,
- pomôcť vám s podaním sťažnosti,
- poskytnúť základné informácie o vašich právach,
- navrhnúť iné spôsoby riešenia vášho sporu, ak tento postup nefunguje.
Môžete na nás obrátiť v akejkoľvek fáze postupu. Odošlite správu prostredníctvom Platformy riešenia sporov online alebo nás kontaktujte e-mailom či telefonicky.
Ďakujeme za vašu odozvu!
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Popíšte nám svoj problém!