Mimoriadne COVID moratórium pre leteckého dopravcu Smartwings sa skončilo

Dlhové moratórium, ktoré ešte minulý rok schválil Mestský súd v Prahe umožňovalo leteckej spoločnosti odložiť si úhradu refundácií za zmeškané a zrušené lety.

Cieľom mimoriadneho dlhového moratória bolo ochrániť podniky, ktoré sa v dôsledku dočasného výpadku príjmov spôsobeného mimoriadnymi opatreniami dostali do prechodných platobných ťažkostí pred krachom. V praxi to znamenalo, že letecká spoločnosť bola oprávnená prednostne uhradiť záväzky priamo súvisiace s udržiavaním činnosti spoločnosti.

Od 15. apríla 2021 môžeme v spolupráci s Európskym spotrebiteľským centrom v ČR znovu začať vybavovať prípady cestujúcich, ktorým neboli vyplatené úhrady za zmeškané a zrušené lety. Váš prípad nám môžete zaslať postupom uvedeným na tejto stránke.

Odporúčané články

Den bezpečného internetu 2024

Deň bezpečného internetu – výzva pre influencerov

Deň bezpečného internetu – 6. február 2024, ktorý je zameraný na propagáciu online bezpečnosti a zodpovedného používania internetu, je skvelou …
Zobraziť článok

Balík na dobierku

Zasielanie neobjednaných balíkov na dobierku

Dobierkoví podvodníci čakajú kto sa nachytá a zaplatí za balík, ktorý si neobjednal. Stavili najmä na to, že mnohí ľudia …
Zobraziť článok

Európske spotrebiteľské centrum v SR v roku 2023

Rok 2023 bol pre nás plný skvelých aktivít a projektov, ktoré sa zamerali na zlepšenie povedomia spotrebiteľov a boj proti …
Zobraziť článok