Ako predísť rozčarovaniu pri reklamácii v zahraničí

Spotrebitelia často neváhajú vycestovať do okolitých krajín nielen za lacnejším nákupom alebo kvalitnejším tovarom, ale neraz následne aj s cieľom uplatniť si nárok zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) kúpeného výrobku.

Aj uvedomelý a vzdelaný spotrebiteľ môže mať v zahraničí problém pri uplatnení si „zákonnej odpovědnosti za vady věci“, „kellék szavatosság“, „gwarancja ustawowa“ či „gewährleistung“.

Zásady ako postupovať, sa pri reklamovaní tovaru a služieb v zahraničí sa dočítate na našom blogu.

Odporúčané články

Den bezpečného internetu 2024

Deň bezpečného internetu – výzva pre influencerov

Deň bezpečného internetu – 6. február 2024, ktorý je zameraný na propagáciu online bezpečnosti a zodpovedného používania internetu, je skvelou …
Zobraziť článok

Balík na dobierku

Zasielanie neobjednaných balíkov na dobierku

Dobierkoví podvodníci čakajú kto sa nachytá a zaplatí za balík, ktorý si neobjednal. Stavili najmä na to, že mnohí ľudia …
Zobraziť článok

Európske spotrebiteľské centrum v SR v roku 2023

Rok 2023 bol pre nás plný skvelých aktivít a projektov, ktoré sa zamerali na zlepšenie povedomia spotrebiteľov a boj proti …
Zobraziť článok