Mimoriadne COVID moratórium pre leteckého dopravcu Smartwings sa skončilo

Dlhové moratórium, ktoré ešte minulý rok schválil Mestský súd v Prahe umožňovalo leteckej spoločnosti odložiť si úhradu refundácií za zmeškané a zrušené lety.

Cieľom mimoriadneho dlhového moratória bolo ochrániť podniky, ktoré sa v dôsledku dočasného výpadku príjmov spôsobeného mimoriadnymi opatreniami dostali do prechodných platobných ťažkostí pred krachom. V praxi to znamenalo, že letecká spoločnosť bola oprávnená prednostne uhradiť záväzky priamo súvisiace s udržiavaním činnosti spoločnosti.

Od 15. apríla 2021 môžeme v spolupráci s Európskym spotrebiteľským centrom v ČR znovu začať vybavovať prípady cestujúcich, ktorým neboli vyplatené úhrady za zmeškané a zrušené lety. Váš prípad nám môžete zaslať postupom uvedeným na tejto stránke.

Odporúčané články

Deň Európy: Sieť európskych spotrebiteľských centier ECC-Net od začiatku pandémie COVID-19 zachránila spotrebiteľom viac ako 4 milióny eur

Vďaka sieti európskych spotrebiteľských centier ECC-Net sa spotrebiteľom, ktorých práva boli porušené v dôsledku pandémie COVID-19 podarilo získať späť 4 milióny eur.

Prevádzkovateľ internetovej pasce odsúdený na trest odňatia slobody

Riaditeľa spoločnosti prevádzkujúcej internetovú pascu odsúdil dánsky súd na dvojročný trest odňatia slobody. Internetová pasca za 7 mesiacov poškodila 8 000 spotrebiteľov a podvod dosiahol výšku 493 000 EUR.

Dropshipping

Čo potrebujete vedieť o dropshippingu a internetových nákupných galériách

Objednali ste si zásielku zo slovenského internetového obchodu a jej doručovanie trvalo niekoľko týždňov? Navyše ste zistili, že vám ju internetový …
Zobraziť článok