Otvorenie formuláru cezhraničnej sťažnosti ECC-Net

Aktualizoval som si verziu Adobe Acrobat Reader, no po kliknutí na váš formulár sťažnosti ECC-Net sa mi zobrazila informácia, že je potrebná aktualizácia. Čo mám robiť?

Najskôr skúste ešte raz otvoriť formulár cezhraničnej sťažnosti ECC-Net v prehliadači Internet Explorer. Ak sa Vám nezobrazí stiahnite si ho do Vášho počítača, a to tak, že:

  1. Kurzor umiestnite na odkaz “stiahnúť formulár“.
  2. Pravým tlačidlom myši, zvoľte možnosť „uložiť ako“  a uložte si formulár do Vášho počítača.

Otvorte si priečinok, kde ste si uložili formulár a otvorte formulár z priečinka.

Formulár cezhraničnej sťažnosti ECC-Net sa mi nedá otvoriť!

Niektoré staršie verzie programu Adobe Reader majú s našim formulárom cezhraničnej sťažnosti ECC-Net problém. Pre otvorenie formulára je potrebné, aby ste mali nainštalovaný program Adobe Reader, verziu 8 alebo vyššiu.