Spúšťame súťaž o Gopro „Nahraj, pošli, vyhraj!“

Dnes spúšťame súťaž s názvom „Nahraj pošli vyhraj“.  Neváhajte a zapojte sa. Stačí ak vytvoríte a pošlete nám krátky videospot, ktorý zaujme a priblíži ľuďom práva či postupy, ktoré môžu využiť napríklad pri:

  • nákupe z e-shopu, keď hrozí strata peňazí – nedoručená objednávka/ doručenie „fejku“
  • meškaní alebo zrušení letu/ strate alebo poškodení batožiny
  • geografickom blokovaní pri nákupoch cez internet

Vyhrať môžete:

  1. cena: GoPro kamera v hodnote 650 €.
  2. cena: GoPro kamera v hodnote 250 €.

Podmienkami platného zapojenia sa do súťaže sú:

Trvanie súťaže:

  • Súťaž začína 20. apríla 2018 a videospoty je možné zaslať do 15. júna 2018. V prípade zasielania na DVD alebo inom nosiči je rozhodujúci dátum pečiatky pošty.

Videospoty musia byť originálne a obsahovať pred tým nepublikovanú prácu účastníka súťaže tak, aby neboli porušené autorské práva. Rozhodovať bude najmä uchopenie témy, výstižnosť, pútavosť a tvorivosť.  

Videá budú po skončení súťaže publikované predovšetkým na sociálnych médiách, je potrebné, aby boli krátke, výstižné a zároveň pútavé. Ako informačný podklad je možné použiť informácie publikované na webovom sídle ESC v SR europskyspotrebitel.sk alebo na portáli Vaša Európa https://europa.eu/youreurope/citizens/index_sk.htm. Prihlásené videá musia byť v slovenčine alebo so slovenskými titulkami.                  

Súťažné videá neverejne vyhodnotí osobitná päťčlenná hodnotiaca komisia zložená zo zástupcov Európskeho spotrebiteľského centra v SR, Ministerstva hospodárstva SR, Zastúpenia Európskej Komisie v SR a dvoch médií. Posúdenie sa uskutoční v termíne do 6. júla 2018. Výhercovia budú ohlásení 9. júla 2018.

Viac o súťaži sa dozviete v štatúte súťaže „Nahraj pošli vyhraj“ .

Odporúčané články

Kam sa (ne)vybrať na nákupy v nedeľu?

Okrem tradičných foriem rekreácie, mnohí z nás nakupujú aj počas cestovania. Krátke víkendové výlety sú ideálnou príležitosťou na návštevu zahraničných …
Zobraziť článok

Meníme podávanie prípadov!

Sieť európskych spotrebiteľských centier ECC-Net prechádza na nový IT systém. Z tohto dôvodu došlo aj k zmene nášho všeobecného e-mailového kontaktu. Pokiaľ …
Zobraziť článok

Potvrdenie o prijatí do opravy vs. Potvrdenie o prijatí reklamácie

Pozor na novú praktiku niektorých obchodníkov! Zaznamenali sme viacero podnetov od spotrebiteľov, ktorí sa nechali nachytať. Pokazil sa Vám zakúpený výrobok …
Zobraziť článok