Air Berlin: Správca si nepreberá zásielky od veriteľov

Podľa informácií, na ktoré nás upozornilo Európske spotrebiteľské centrum Nemecko sa spotrebiteľom, ktorí sú v prípade prihlásenia pohľadávky v konkurznom konaní AirBerlin veriteľmi stalo, že listy s ich prihláseniami pohľadávok do konkurzného konania sa vrátili späť ako neprevzaté v odbernej lehote.

Správca nezvláda nápor poštových zásielok

Správca na svojej stránke uvádza, že z dôvodu enormného počtu veriteľov ho nemajú veritelia kontaktovať, ale zvolil opačný postup – on bude kontaktovať veriteľov zaslaním emailu s informáciami a formulárom na uplatnenie pohľadávok.

V prípade, že do konca roka nedostanete e-mail od správcu, odporúčame vám uplatniť si uplatniť svoju pohľadávku v januári 2018 vyplnením formulára,  ktorý je potrebné vytlačiť a zaslať správcovi.

 Viac informácií nájdete v nemeckom jazyku.

Odporúčame počkať do konca roka a v prípade, že Vám email od správcu nepríde, postupovať ako je vyššie uvedené.

Konkurznému konaniu leteckého dopravcu, ako aj postupu, ktorým je možné žiadať o odškodnenie sme sa venovali v novembrovom článku.

Odporúčané články

Chcete zadarmo 2 letenky od Wizz Air?

Webový portál www.hvg.hu upozorňuje najmä užívateľov sociálnych sietí, aby nenaleteli ponuke, ktorá sa objavila na internete. Dve letenky od spoločnosti Wizz …
Zobraziť článok

Air Berlin: Ako žiadať o odškodnenie či o výhodnú spiatočnú letenku

Ako sme informovali na našom facebookovom profile, niektoré letecké spoločnosti ponúkajú cestujúcim, ktorých spiatočné lety boli spoločnosťou Air Berlin z dôvodu …
Zobraziť článok

Chystáte sa na Halloweensku party? Tieto tipy sú tu presne pre vás!

Znenazdajky sa aj na „dušičkové“ Slovensko vkradla tradícia halloweenskych párty v hrôzu naháňajúcich kostýmoch. Mnohé e-shopy sa predbiehajú v ponuke, a tak stačí …
Zobraziť článok