Air Berlin: Správca si nepreberá zásielky od veriteľov

Podľa informácií, na ktoré nás upozornilo Európske spotrebiteľské centrum Nemecko sa spotrebiteľom, ktorí sú v prípade prihlásenia pohľadávky v konkurznom konaní AirBerlin veriteľmi stalo, že listy s ich prihláseniami pohľadávok do konkurzného konania sa vrátili späť ako neprevzaté v odbernej lehote.

Správca nezvláda nápor poštových zásielok

Správca na svojej stránke uvádza, že z dôvodu enormného počtu veriteľov ho nemajú veritelia kontaktovať, ale zvolil opačný postup – on bude kontaktovať veriteľov zaslaním emailu s informáciami a formulárom na uplatnenie pohľadávok.

V prípade, že do konca roka nedostanete e-mail od správcu, odporúčame vám uplatniť si uplatniť svoju pohľadávku v januári 2018 vyplnením formulára,  ktorý je potrebné vytlačiť a zaslať správcovi.

 Viac informácií nájdete v nemeckom jazyku.

Odporúčame počkať do konca roka a v prípade, že Vám email od správcu nepríde, postupovať ako je vyššie uvedené.

Konkurznému konaniu leteckého dopravcu, ako aj postupu, ktorým je možné žiadať o odškodnenie sme sa venovali v novembrovom článku.

Odporúčané články

Kam sa (ne)vybrať na nákupy v nedeľu?

Okrem tradičných foriem rekreácie, mnohí z nás nakupujú aj počas cestovania. Krátke víkendové výlety sú ideálnou príležitosťou na návštevu zahraničných …
Zobraziť článok

Meníme podávanie prípadov!

Sieť európskych spotrebiteľských centier ECC-Net prechádza na nový IT systém. Z tohto dôvodu došlo aj k zmene nášho všeobecného e-mailového kontaktu. Pokiaľ …
Zobraziť článok

Potvrdenie o prijatí do opravy vs. Potvrdenie o prijatí reklamácie

Pozor na novú praktiku niektorých obchodníkov! Zaznamenali sme viacero podnetov od spotrebiteľov, ktorí sa nechali nachytať. Pokazil sa Vám zakúpený výrobok …
Zobraziť článok