Air Berlin: Správca si nepreberá zásielky od veriteľov

Podľa informácií, na ktoré nás upozornilo Európske spotrebiteľské centrum Nemecko sa spotrebiteľom, ktorí sú v prípade prihlásenia pohľadávky v konkurznom konaní AirBerlin veriteľmi stalo, že listy s ich prihláseniami pohľadávok do konkurzného konania sa vrátili späť ako neprevzaté v odbernej lehote.

Správca nezvláda nápor poštových zásielok

Správca na svojej stránke uvádza, že z dôvodu enormného počtu veriteľov ho nemajú veritelia kontaktovať, ale zvolil opačný postup – on bude kontaktovať veriteľov zaslaním emailu s informáciami a formulárom na uplatnenie pohľadávok.

V prípade, že do konca roka nedostanete e-mail od správcu, odporúčame vám uplatniť si uplatniť svoju pohľadávku v januári 2018 vyplnením formulára,  ktorý je potrebné vytlačiť a zaslať správcovi.

 Viac informácií nájdete v nemeckom jazyku.

Odporúčame počkať do konca roka a v prípade, že Vám email od správcu nepríde, postupovať ako je vyššie uvedené.

Konkurznému konaniu leteckého dopravcu, ako aj postupu, ktorým je možné žiadať o odškodnenie sme sa venovali v novembrovom článku.

Odporúčané články

Súdny dvor EÚ: Rozhodnutie o spoločnosti UBER

Súdny dvor EÚ dnes rozhodol, že služba UBER nepredstavuje len sprostredkovateľskú službu. Sprostredkovateľskú službu treba považovať za neoddeliteľnú súčasť celkovej …
Zobraziť článok

Vianočné trhy: Na čo si dať pozor?

Posledný víkend pred Vianocami viacerí z vás využijú nielen na nakupovanie darčekov, ale aj na návštevu vianočných trhov. Výnimočnú vianočnú atmosféru …
Zobraziť článok

Po bankrote spoločnosti Air Berlin končí aj Fly Niki. Na koho sa môžete obrátiť?

Až dodnes letecká spoločnosť Fly Niki nebola ovplyvnená bankrotom svojej materskej spoločnosti Air Berlin. Predpokladalo sa, že jej dcérsku spoločnosť …
Zobraziť článok